Su di me/ About me


My name is Martina Ferrari, born in 1989.
My uncertainties are the only certainty I have.
I live in a state of chronic melancholy even though I often laugh. I am a shop-aholic and when I leave the house, unless I buy something, I'm not happy.
I like clothes, shoes and very large bags. Watches are my passion, sunglasses as well. 
It amuses me to photograph myself and to post each of my outfits. I often change my style: a day of out-of-the-ordinary elegance, and the other sporty to the fullest. 
Of the five senses, smell is what I prefer. There are scents that take me back to feelings lived at a given time.
I never listen to music at a too loud volume; I need to hear the noise that life makes, everywhere. 
I love kisses, hugs and all the various "sweet deeds". 
I'm not too expansive, I am shy, sensitive and quite reserved. 
I always say yes, even when I would like to say no, so I find myself saying no and having to invent an excuse. 
I'm an ordinary girl, who cries for everything and never believes in herself. 
When I talk about me, I always put a bit of him. For what I am, I owe it to you too.
I always try to be remembered as a sweet thought to keep, I always try to leave a sweet image of me. 
I believe I want to do something good in my life. 
I hope that people will be proud of me one day, and if this will not happen, I hope to be at least enough proud of myself. 
This is me but I do not know since when. 

Mi chiamo Martina Ferrari, classe 1989.
Le mie incertezze, sono l'unica certezza che ho.
Vivo in uno stato di malinconia cronica anche se rido spesso. Sono una maniaca dello shopping e quando esco di casa se non compro qualcosa non sono contenta. 

Mi piacciono i vestiti, le scarpe e le borse molto grandi. Gli orologi sono la mia passione, gli occhiali da sole pure.  
Mi diverte fotografarmi e postare ogni mio outfits. Cambio spesso genere nel mio stile: un giorno di un'eleganza fuori dal comune, e l'altro sportiva al massimo.
Dei cinque sensi, quello che prediligo è l'olfatto. Ci sono profumi che mi riportano a sensazioni provate in un determinato momento.
Non ascolto mai la musica a volume troppo alto; ho bisogno di sentire che rumore fa la vita, ovunque.
Amo i baci, gli abbracci e tutte le "sdolcinerie" varie.
Non sono troppo espansiva, sono timida, sensibile e abbastanza riservata.
Dico sempre di si anche quando vorrei dire di no, così mi ritrovo a dire di no e a dover inventare sempre una scusa.
Sono una ragazza ordinaria, che piange per tutto e non crede mai in se stessa.
Quando parlo di me, ci metto sempre un pò di lui. Quella che sono, lo devo anche a te.
Cerco sempre di farmi ricordare come un dolce pensiero da custodire, cerco sempre di lasciare un'immagine dolce di me.
Credo di voler fare qualcosa di buono nelle mia vita.
Mi auguro che le persone siano fiere di me un giorno, e se così non dovesse essere, spero di esserlo io abbastanza almeno per me stessa.
Questa sono io ma non so da quando.



Nessun commento:

Posta un commento